11 Ocak 2009 Pazar

BAR SONRASI...

Bizlerin bar gezmeleri meşhur. Kimimiz işi tadında bırakıyoruz kimimiz de sabahlara kadar kendimizi oradan oraya atıyoruz. Peki ya sonrası?
Tahmin edilenin aksine,-hani bardan birileri ile dönmeyi alışkanlık haline getirenler için söylüyorum- kafanız bir dünya iken sevişmek yerine sabah biraz uykuyu aldıktan sonra sevişmek daha güzel oluyor. Tabi bu durumda da yanınızdaki kişi gözünüze aynı güzellikte görünecek mi orası tartışılır...
Bir de "ava çıkıldığı" gece sonrasında seks bittikten sonra yanınızdakinin "sevgili olma" ısrarı var ki cidden dengeler tutmayınca sinir bozucu olabiliyor. Bardan birbirinizi bulup güzel bir gece geçirmişsiniz tamam peki ben bütün bunları "sevgilim olsun diye" yaptım diye ısrarı sürdürmek nedir? Kimse birbirini kandırmasın.

Tabi ki bu bir gecelik aşk belki uzun birşeylere dönebilir ancak bu konuda diretmek ve kalp kırmak neyin nesi? Yakışıyor mu? Neyse...seks dışı konulara dönersek...

Fazla içilen gece sonrası özellikle içilen içki vodka ise ertesi gün yoğun bir susuzluk ve güç kaybıyla karşılaşmak mümkün. Bunu önlemenin güzel yolu bardan sonra evimize dönerken az da olsa birşeyler atıştırmak ama ağırlık yapacak şeyler değil. Adam gibi makul boyutta döner dürüm veya 1-2 Kızılkayalar hamburgeri, goralı'sı yeterli olacaktır. Ayran içmek yerine az miktarda kola içilebilinir. Tabi ki yatmadan önce bol suyu da unutmamak lazım.
Bir tek içki çeşidi yerine içkileri karıştırdığınız bir gece geçirdiyseniz mideniz kötü olduysa ertesi sabah da baş ağrısı ile uyandıysanız kendinizi Alka-Seltzer isimli mucize efervesan ilaç ile toplayabilirsiniz.

Bu tavsiyeler tabi ki bir doktorun ağzından değil. Deneyimle sabit sadece o kadar!

Not: Yazıdaki " barda ava çıkma" gibi meseleler bazı bünyelerde "Aaa ne kadar basit davranışlar hayatta öyle birşey yapmadım, yapmam. Bara sadece eğlenmek için giderim" gibi tepkilere sebep olacaktır. Hı, hı! Anlıyorum ben sizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder